Magyar Honlap Webkatalógus » Cikk részletesen

Ügyfélchat üzleti chat szoftver weboldalakra

Hozzáadva: April 17, 2010 08:30:10 PM
Szerző: kathi kornel
Kategória: Internet: Internet szolgáltatás
 
Chat a weblapon ügyfélszolgálatra

 

Az online ügyfélszolgálat fejlesztése


A kiváló vevőszolgálat minden vállalkozás elengedhetetlen része.

Ennek fejlesztése során meg kell vizsgálnia az ügyfélköre és az alkalmazottak egymásra gyakorolt hatását. Ki kell választania a megfelelő eszközöket, így cégének a vásárlókkal foglalkozó része a leghatásosabban tudja végezni a feladatát.

Segítségünkkel most egyszerűen fejlesztheti ügyfélszolgálatát, csak kövesse útmutatásainkat!

Hozza ki a legjobbat vevőszolgálatából!

Ha van egy ügyfélszolgálati módszere, akkor példákon keresztül szemléltetnie kell, hogy hogyan is működik az. A személyzetnek kell, hogy egy modell legyen a szemük előtt az ügyfelek kiszolgálásáról. Az nem elég, ha csak elmondjuk nekik, hogy fontos a vásárlók segítése, ennek a cég szerves részévé kell válnia. Az ügyfélszolgálatnak nagy szerepet kéne játszania a munkatársak alkalmazásában és elbocsátásában. Az éves teljesítmény értékeléskor a vezetőknek értékelnie kéne a dolgozókat a kliensekkel való kapcsolattartásuk alapján. Ez hozzásegítheti a céget a kitűzött cél elérésében.

Tökéletesebb ügyfélszolgálat

„A szomszéd fűje mindig zöldebb” – tartja a mondás, és ez a vásárlók kiszolgálására is igaz. A konkurencia vevőszolgálatát megfigyelve gyakran hasznos dolgokat tanulhatunk, hogy mit tegyünk mi is, és mit ne. A honlapjuk megtekintésével könnyen láthatja, hogy mivel foglalkoznak, de akár fel is hívhatja a vevőszolgálatukat! Ha igazán szeretné ügyfélszolgálatának minőségét javítani, akkor tanulmányozza az iparágán kívül eső vállalkozásokat is! Figyelje meg, hogy mit csinálnak jól, mi az ami működik nekik és próbálja ezt a módszert átültetni saját szakmájába.

Vegyük fel a versenyt!


Vállalkozni egyet jelent a megújulással és a fejlődéssel. Éppen ezért időszakosan ki kell értékelni az online ügyfélszolgálat minőségét! Tegye fel a kérdést magában, hogy mit lehetne másképp csinálni, mit lehetne fejleszteni, és melyek a gyenge pontjai? A technológiai fejlődések, főképp a világhálón keresztül történő kommunikáció területén új lehetőségeket teremtenek, amelyekről esetleg még egy évvel ezelőtt sem hallottunk. Ezen technológiák alkalmazása egy egyszerű módja lehet a vevők élő kiszolgálásának.

Személyes kommunikáció

Az ügyfélszolgálatos munkatársak barátságos és közvetlen stílusa pozitív benyomásként fogja érni a céggel kapcsolatba kerülő embereket. Ennek az egyik módja az lenne, hogy az operátorok képet töltsenek fel magukról és kiírják a nevüket a chat ablakba. Ha a látogatóknak további segítségre lenne szüksége, akkor e-mail-en is felkereshetik az adott operátort. A legtöbb online üzleti chat rendszer lehetőséget ad arra, hogy képet illeszthessenek be az operátorok a chat ablakba, így a vendég láthatja, hogy kivel beszélget. Ezek az eszközök még személyesebbé tehetik a társalgást.

Információáradat

Számos honlapon találkozunk azzal a jelenséggel, hogy ránk zúdul a rengeteg információ a cég termékeivel kapcsolatban. Azonban, amikor könnyen hozzáférünk ezekhez az adatokhoz, akkor néhány érdeklődő már nem akar más áru után is nézelődni, vagy csak egyszerűen nincs erre ideje. A legtöbb érdeklődőben bizonyára felmerülnek kérdések, és igényt tartanának arra, hogy azonnal választ kapjanak ezekre, nem úgy, mint mikor e-mail írnak, és napokig várhatnak az ügyfélszolgálatos válaszára. Az ügyfeleknek azonnali segítséget kéne nyújtani, telefonon és élő üzleti Ügyfélchat beszélgetésen keresztül egyaránt.

Az Ügyfélchat jobb, mint az e-mail

Manapság az e-mail már egy elfogadott formája a kommunikációnak, de a üzleti Ügyfélchat-en keresztül zajló segítségnyújtás egy sokkal megfelelőbb formája mindennek. Az Interneten keresztül hozzáférhető információk végtelensége megriaszthatja vendégeit, főként ha nem napi felhasználói a világhálónak. A valós időben történő segítségnyújtás biztosításával cége most kiemelkedhet a konkurencia árnyékából. A weblapja látogatóinak csak egyszerűen az „Élő segítség” gombra kell kattintaniuk az Ügyfélchat ablak felnyílásához.

Tesztelje vevőszolgálatát!

Az ügyfélszolgálatra használt üzleti chat-et javasolt kiértékelni a bejövő adatok alapján. Erre az a legjobb mód, ha úgy tesz, mintha ön is egy érdeklődő lenne, és így teszteli, hogy cége mennyire nyújt segítséget a potenciális vásárlóknak. Menjen fel a honlapjára és kutasson adatok után! Jó élményben volt része? Hasznos volt vagy frusztráló? Milyen könnyen jutott hozzá az információkhoz? Nehéz volt a vevőszolgálatosokkal felvenni a kapcsolatot? Mennyit kellett várnia, hogy választ kapjon kérdéseire?

Az weboldal meglátogatása a legmegfelelőbb módja cége ügyfélszolgálatának feltérképezéséhez!


Értékelések:

Cikk értékelése:  
 
  Átlagos értékelés: ( szavazat)

Hozzászólások:

Nincs hozzászólás.

Jelentkezz be, ha megjegyzést szeretnél fűzni ehhez a cikkhez.