Magyar Honlap Webkatalógus » Cikk részletesen

Hozd ki a legtöbbet a fizetett Facebook-hirdetésekből

Hozzáadva: April 23, 2019 02:22:42 PM
Szerző: Herczegh János
Kategória: Szolgáltatás: Internetmarketing
 
Egy a közelmúltban készült felmérés szerint a felhasználók 75 százaléka lép tovább a webáruházakban vásárlás nélkül. Más szavakkal négy vásárlóból három kosárba teszi ugyan az adott terméket, de megrendelés nélkül távozik az oldalról.Ha a Facebook hirdetésed végcélja a vásárlásra ösztönzés, akkor elengedhetetlen, hogy jól körülírt, meghatározott terved legyen a kampányod minden egyes mozzanatára.Különösen azért, mert itt már a te zsebedre megy a játék, egy rosszul célzott reklám kidobott pénz az ablakon.1; Csökkentsd a kosárelhagyás arányátKereskedőként félelmetes lehet látni ezeket az adatokat, de tény, hogy a kosárelhagyások száma 10 év alatt 60 százalékról 75 százalékra emelkedett. Hogyan küzdhetsz ez ellen a jelenség ellen? Először is a Facebook nagyszerű terep arra, hogy bemutasd a termékedet, ezáltal kialakítsd a vásárlói bizalmat. A kosárelhagyások hátterében ugyanis sok esetben bizalomhiány áll.A hirdetési kampány során használd a Facebook speciális eseménykódjait, amikkel nyomon követheted a felhasználói műveleteket. Így a jövőbeli hirdetések testreszabásakor létrehozhatsz olyan egyedi szegmenseket, melyek azokat a felhasználókat célozzák meg, akik hozzáadtak egy terméket a kosárhoz vagy a kívánságlistához.2; Tartsd frissen a termékeid adataitSe szeri, se száma az olyan fizetett hirdetéseknek az interneten, melyek készlethiányos oldalakra vezetnek. Csak gondold át: Azért fizetsz, hogy a vásárlód üres kézzel, elégedetlenül távozzon a weboldaladról. Hirdetési kampányod lebonyolítása során mindig tartsd szemmel a készletedet.A Facebook lehetővé teszi, hogy olyan felhasználókat célozz meg a hirdetéseiddel, akik meglátogattak ugyan egy-egy termékoldalt, de nem helyeztek el ott semmit a kosárba. Ezeket az embereket érdemes újra befűzni a láncolatba, ugyanis a termékoldal látogatása általában érdeklődést és vásárlási szándékot jelez.3; Egyedi ösztönzők használataHa maximalizálni szeretnéd a fizetett hirdetéseid hatékonyságát, adj valami korlátozott ideig elérhető pluszt a megvásárlandó termék mellé. Akár napi villámakció, akár egy ingyenesen letölthető e-könyv, a felhasználó érezze, hogy nyer azzal, ha tőled vásárol. Ezzel a módszerrel tökéletesen megfoghatók az árérzékeny rétegek, akik kifejezetten vadásszák a kuponos, kedvezményes oldalakat.A cikk szerzője Herczegh János a Marketingstart.hu alapítója

Értékelések:

Cikk értékelése:  
 
  Átlagos értékelés: ( szavazat)

Hozzászólások:

Nincs hozzászólás.

Jelentkezz be, ha megjegyzést szeretnél fűzni ehhez a cikkhez.